Kelly Vanderson
Evolution. ๐Ÿ˜น

Evolution. ๐Ÿ˜น

They look at me like the glitch every single day.๐Ÿ‘พ #storyofmylife

๐ŸŽฎ๐Ÿ‘พ๐ŸŽฎ๐Ÿ‘พ๐ŸŽฎ๐Ÿ‘พ๐ŸŽฎ๐Ÿ‘พ๐ŸŽฎ๐Ÿ‘พ๐ŸŽฎ๐Ÿ‘พ๐ŸŽฎ๐Ÿ‘พ๐ŸŽฎ

#kanyewest #kanye #wreckitralph #glitch #vanellopevonschweetz #itsinmycode #followme #funny #truth #true #artist #kimye #relatable #yup #mylife #youdontseewhatisee #different #fashion #style #itsjustdifferent


๐Ÿ‘พ๐ŸŽฎ๐Ÿ‘พ๐ŸŽฎ๐Ÿ‘พ๐ŸŽฎ๐Ÿ‘พ๐ŸŽฎ๐Ÿ‘พ๐ŸŽฎ๐Ÿ‘พ๐ŸŽฎ๐Ÿ‘พ๐ŸŽฎ๐Ÿ‘พ

#forevermadonna ๐Ÿ’›๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿ’šโค๏ธ

#madonna #music #artist #trueblue #tshirt @madonna  #followme #love #80s #blackandwhite

#forevermadonna ๐Ÿ’›๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿ’šโค๏ธ

#madonna #music #artist #trueblue #tshirt @madonna #followme #love #80s #blackandwhite

๐Ÿ’ชI need a man who holds me up like this. โค๐Ÿ’‹

โ˜You create your own romance.โ˜
                   ๐Ÿ’›๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿ’šโค

๐Ÿ’ชI need a man who holds me up like this. โค๐Ÿ’‹

โ˜You create your own romance.โ˜
๐Ÿ’›๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿ’šโค

This little bitch needs to recognize that I’m the mother fuckin’ Queen.๐Ÿ‘‘

I’m putting fairies in their place.

#shesmadcauseiwontflytoneverland #lol #fairy #faries 
#shewantstotakemetoneverland #tinkerbell #disney #divas #Dorothy #oz #cars #thewizardofoz #theresnoplacelikehome #boss  #benz #dontbefooledbytherocksthatigot #jlo #michaeljackson #youmad #followme #Rubyshoes #shoes #neverneverland

This little bitch needs to recognize that Iโ€™m the mother fuckinโ€™ Queen.๐Ÿ‘‘

Iโ€™m putting fairies in their place.

#shesmadcauseiwontflytoneverland #lol #fairy #faries
#shewantstotakemetoneverland #tinkerbell #disney #divas #Dorothy #oz #cars #thewizardofoz #theresnoplacelikehome #boss #benz #dontbefooledbytherocksthatigot #jlo #michaeljackson #youmad #followme #Rubyshoes #shoes #neverneverland

Pleasantville art.

Pleasantville art.

His face. ๐Ÿ˜น๐Ÿ˜น๐Ÿ˜น๐Ÿ˜น๐Ÿ˜น

#whitechicks #marlonwayans #shawnwayans #whitegirls #whitepeople #richpeopleproblems #maitlandward #annedudek #lmao #lol #hilarious @marlonwayans #likethis #bf #Hamptons #rude #drama #divas #snobs #NewYork

๐Ÿ˜น๐Ÿ˜น๐Ÿ˜น๐Ÿ˜น๐Ÿ˜น
I never knew how white I was until I saw this movie. OMG! ๐Ÿ˜น๐Ÿ˜น๐Ÿ˜น


#whitechicks #marlonwayans #shawnwayans #whitegirls #whitepeople #richpeopleproblems #maitlandward #annedudek #lmao #lol #hilarious @marlonwayans #likethis #bf #Hamptons #rude #drama #divas #snobs #NewYork

When a girl opens up to a guy, and trusts him, and he betrays us. Don’t be surprised when the girl loses her shit.

Don’t be that douche bag who isn’t trustworthy or loyal.


#whenguyspretendtocare #whenguyslie #liar #iopeneduptoyou #user #embarrassing #publicfight #Jenniferlawrence #jlaw #Silverliningsplaybook #Bradleycooper #judgment #hate #Fight #relationships #love #lust #miscommunication

๐ŸŒšYou can’t always like what you do.๐Ÿ˜”

#Pleasantville #hamburgers #Tobeymaguire #Jeffdaniels #McDonalds #advice #life #lgbtqia #job #work #career #followme #follow #funny #blackandwhite #justkeepswimming #lifesucks #BurgerKing #inandoutburger

When TV wasn’t reality.

๐Ÿ˜น๐Ÿ˜น๐Ÿ˜น๐Ÿ˜น๐Ÿ˜น @cher

I ๐Ÿ’›๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿ’šโค๏ธ CHER!

#cher #seanhayes #willandgrace #will&grace #lovethissong #lgbtqia #lgbt #gay #follow #funny #hilarious #turnbacktime #dragqueens #followme #forevercher #ificouldturnbacktime #love #lovethis #tv #song #singing #moonstruck #snapoutofit

When TV wasn’t reality.

๐Ÿ˜น๐Ÿ˜น๐Ÿ˜น๐Ÿ˜น๐Ÿ˜น @cher

I ๐Ÿ’›๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿ’šโค๏ธ CHER!

#cher #seanhayes #willandgrace #will&grace #lovethissong #lgbtqia #lgbt #gay #follow #funny #hilarious #turnbacktime #dragqueens #followme #forevercher #ificouldturnbacktime #love #lovethis #tv #song #singing

I ๐Ÿ’›๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿ’šโค๏ธ @mariahcarey

#mariahcarey #mariah #mc #music #americanidol #obsessed #musicvideo #meangirls #bus #followme #follow #ohmy #lovethissong #lambily #love #darling #family #forever

I’m a lamb for life. @mariahcarey

๐Ÿ’›๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿ’šโค๏ธ๐Ÿ’›๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿ’šโค๏ธ๐Ÿ’›๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿ’šโค๏ธ

#mariahcarey #obsessed #mc #mariah #lambily #family #forever #thevoice #Beautiful #pretty #love #lovethissong #youloveme #darling #americanidol #ilovemariah